Specjalny recover mix na okres wzmożonych treningów - Dietetyk Szczecin - Dietetica - Move Your Genes
20018
post-template-default,single,single-post,postid-20018,single-format-standard,bridge-core-2.0.8,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_from_right,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-19.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17645

Specjalny recover mix na okres wzmożonych treningów

Specjalny recover mix na okres wzmożonych treningów

Specjalny recover mix na okres wzmożonych treningów (2 treningi dziennie). Wykazuje działanie alkalizujące, wzmacniające odnowę po treningu. Dyscypliny, w których zalecany jest recover: sporty walki, kolarstwo, biegi długodystansowe.

Kiedy stosujemy: po zakończonym treningu (po 45 min od zakończenia treningu i około 30 min od zjedzenia przekąski potreningowej) oraz na 1 h przed kolejnym treningiem – to bardzo ważne!

Całkowita objętość: 1300 ml

Co potrzebujemy: brokuły (100 g),  jarmuż (100 g), rukola (100 g), seler – nać (100 g) szpinak “baby” (100 g), sól sodowa (5 g), sól potasowa (2 g), czysta beta alanina (1 g), zawartość kapsułki wit. B12, kombu (5 g), przegotowana ostudzona woda (1000 ml). Uwaga! Warzywa starannie umyć minimum 2-3 minuty pod bieżącą wodą.

Blendowac w dowolnej kolejności, a na koniec dodać kombu, beta alaninę i wit B12. Wypić natychmiast przygotowaniu. Uwaga! Recover mix nie może być zamiennikiem posiłków.

Jeśli będziecie odczuwać dyskomfort po wypiciu mixu, nie stosujcie go. W takim przypadku powinno się poszukać przyczyny, np. bólu brzucha po wypiciu soku. Jedną z nich może być dysbioza i tzw. zespół jelita przeciekającego.

fot. By Pink Sherbet Photography from USA (Free Angel Tears Creative Commons) [CC BY 2.0 (http://creativecommons.org/licenses/by/2.0)], via Wikimedia Commons