Sałatka z kaszy owsianej i tuńczyka - Dietetyk Szczecin - Dietetica - Move Your Genes
19211
post-template-default,single,single-post,postid-19211,single-format-standard,bridge-core-2.0.8,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_from_right,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-19.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17645

Sałatka z kaszy owsianej i tuńczyka

Sałatka z kaszy owsianej i tuńczyka

Dziś przedstawiamy kolejny sposób na wykorzystanie bezglutenowych kasz, tym razem jest to kasza owsiana z tuńczykiem, suszonymi pomidorami i kaparami. Sałatka jest bardzo szybka i doskonale nada się na śniadanie w mroźny poranek. 

Składniki: 1 puszka tuńczyka w kawałkach w sosie własnym (pamiętajcie aby wybrać tuńczyka wysokojakościowego), 2 łyżki oliwy z oliwek, 10 marynowanych kaparów, 5 kawałków suszonych pomidorów, 2 płaty papryki konserwowej, 2-3 łyżeczki słodkiej papryki, 0,5 łyżeczki płatków chilli, 1 łyżeczka soli, 1 łyżeczka pieprzu, 1 łyżeczka cukru.

“Najlepszy przepis na zimne poranki. Szybki, tani  i smaczny

Sposób przygotowania: Marynowane warzywa pokroić w kostkę i wymieszać z tuńczykiem i przyprawami. Kasze wstawiamy do wrzącej wody i gotujemy ok. 30 minut. Po ugotowaniu studzimy i dokładnie odsączamy z wody. Kiedy kasza przestygnie łączymy w misce z resztą składników i odstawiamy na 30 minut do lodówki. Smacznego!