Przekąska 4:1 bez kazeiny - Dietetyk Szczecin - Dietetica - Move Your Genes
20024
post-template-default,single,single-post,postid-20024,single-format-standard,bridge-core-2.0.8,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_from_right,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-19.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17645

Przekąska 4:1 bez kazeiny

Przekąska 4:1 bez kazeiny

Zagęszczony koktajl o smaku kiwi:

Produkty:

– mleko sojowe 200 ml,  ¾ szklanki;
– kiwi 85 g, 1 sztuka;
– miód pszczeli 12 g, 1 łyżeczka;
– płatki ryżowe 18 g, 1,5 łyżeczki.

Kcal 222, białko 9 (g), tłuszcz 4(g), węglowodany 37(g)

Do blendera wlać mleko i pokrojone kiwi. Dodać miód i płatki jaglane. Zblendować na gładką masę.

Owocowo-orzechowa przekąska:

Produkty:

– morele suszone 30 g, 3 sztuki;
– jabłka suszone 30 g, 3 sztuki;
– orzechy włoskie 25 g, garść;
– migdały 15 g, 1 łyżka.

Kcal 220, białko 9 (g), tłuszcz 4(g), węglowodany 38 (g), błonnik 3 (g).

Dwie propozycje poniżej:

 

Koktajl owocowy:

Produkty:

– mleko migdałowe 180 ml, ¾ szklanki;
– banan 60 g, ½ sztuki;
– truskawki 75 g, ½ szklanki;
– miód pszczeli 12 g, 1 łyżeczka;
– płatki jaglane 15 g, 1,5 łyżki;

Kcal 320, białko 11(g), tłuszcz 5 (g), węglowodany 43 (g), błonnik 3 (g).

Do blendera wlać mleko, jogurt i pokrojone owoce. Dodać miód i płatki jaglane. Zblendować na gładką masę.

Bananowe smoothie z masłem orzechowym:

Produkty:

– mleko sojowe 125 g, ½ szklanki;
– banan 120 g, 1 sztuka;
– masło orzechowe 30 g, 1,5 łyżki;
– miód pszczeli 12 g, 1 łyżeczka;

​Kcal 408, białko 10 (g), tłuszcz 23 (g), węglowodany 41 (g), błonnik 5 (g)

Do blendera wlać mleko i pokrojone plasterki banana. Dodać miód i masło orzechowe. Zblendować na gładką masę.

Autor: Asia Hołowko

Fot By Gary Bridgman