Pierś z indyka panierowana w siemieniu lnianym - Dietetyk Szczecin - Dietetica - Move Your Genes
19551
post-template-default,single,single-post,postid-19551,single-format-standard,bridge-core-2.0.8,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_from_right,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-19.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17645

Pierś z indyka panierowana w siemieniu lnianym

Pierś z indyka panierowana w siemieniu lnianym

Jedną z najważniejszych pozycji w menu polskiej niedzielnej kuchni jest słynny kotlet schabowy (najlepiej w podwójnej panierce). Dzisiaj przedstawiamy zdrową alternatywę dla tradycyjnego schabowego – pierś z indyka w siemieniu lnianym. Idealne źródło witamin z grupy B, kwasów omega 3 oraz mikro i makroelementów. Czas przygotowania ok. 40 minut. Może spróbujecie?

Składniki (4 osoby):

– 1 pierś z indyka;

– 2 jajka.

– przyprawy: kurkuma, sól, pieprz.

Sposób przygotowania:

Pierś z indyka należy pokroić wzdłuż na cienkie plastry (ok. 1-1,5 cm), w razie potrzeby rozbić tłuczkiem. Tak przygotowane kotlety oprószamy przyprawami i wstawiamy do lodówki na ok. 15 minut. Następnie rozbijamy 2 jajka i moczymy w nich kotlety, które obtaczamy w ziarenkach siemienia lnianego. W między czasie rozgrzewamy piekarnik na 1800 stopni C. Kotlety można piec w piekarniku (ok. 20 minut) lub usmażyć na ma małym ogniu na patelni. Smacznego!