Parę patentów na spalenie nadmiaru tłuszczu na brzuchu - Dietetyk Szczecin - Dietetica - Move Your Genes
20071
post-template-default,single,single-post,postid-20071,single-format-standard,bridge-core-2.0.8,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_from_right,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-19.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17645

Parę patentów na spalenie nadmiaru tłuszczu na brzuchu

Parę patentów na spalenie nadmiaru tłuszczu na brzuchu

Patent 1: minimum 20 minut ruchu dziennie, ale na świeżym powietrzu. Z badań przeprowadzonych w Anglii wynika, że…

Osoby, które spędząją minimum 20 minut dziennie na dworze, mają więcej energii fizycznej i lepsze samopoczucie.
A patent 2? Jedz tłusto, ale z głową! Oczywiście chodzi o zdrowe tłuszcze. Wiadomo jak działa dieta wysokotłuszczowa (ketodenna) – aktywuje rozpad tkanki tłuszczowej, odwadnia. Kiedy odchudzające się osoby podzielono na dwie grupy i zastosowano dwie diety: niskotłuszczową i taką o umiarkowanej zawartości tłuszczu, okazało się, że osoby nieunikające tłuszczu traciły na wadze 60% bardziej. A więc podczas odchudzania nie unikaj tłuszczu. Sięgnij po jego zdrowe źródła, takie jak: tłuste ryby, orzechy, oleje. Wystrzegaj się potraw smażonych i tłuszczów zwierzęcych. Nie bagatelizuj problemu tłuszczów trans – masowo występują w gotowych słodyczach.
Patent 3: postaw na solidne śniadanie. Śniadanie powinno zawierać białka pełnowartościowe (nabiał, jaja, rośliny strączkowe) i węglowodany złożone (pieczywo z pełnego przemiału, płatki owsiane). Pamiętaj – śniadanie należy jeść zawsze, najlepiej do godziny po przebudzeniu.