Oldskoolowy izotonik dla prawdziwych mężczyzn. - Dietetyk Szczecin - Dietetica - Move Your Genes
19929
post-template-default,single,single-post,postid-19929,single-format-standard,bridge-core-2.0.8,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_from_right,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-19.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17645

Oldskoolowy izotonik dla prawdziwych mężczyzn.

Oldskoolowy izotonik dla prawdziwych mężczyzn.

Zawsze się sprawdza jeśli trening przekroczy godzinkę.

Do picia przed w trakcie i po biegu lub innym treningu. Pijemy co 15 min . Temperatura izotonika 20 st C
Proporcje na 940 ml izotonika:
75 g glukoza+ 0,5 g Na CL + 0,1 g K CL + 1 g beta alanina + 1 saszetka Alkala
Jeśli odporność szwankuje:
75 g glukoza+ 0,5 g Na CL + 0,1 g K CL + 1 g beta alanina + 1 saszetka Alkala+ dodatkowa suplementacja witamina B12 (tabletka) + kwas foliowy
Jeśli regeneracja jest słaba ( stałe uczucie zmęczenia)
75 g glukoza+ 0,5 g Na CL + 0,1 g K CL + 1 g beta alanina + 1 saszetka Alkala+ BCAA + glutamina.
O glutaminie i rekoverze przeczytaj tu :https://dietetica.com.pl/…/jak-sie-zywic–po-przetrenowaniu…
Skuteczny smoothe na regenracje :
https://dietetica.com.pl/…/przepis-na-skuteczna-regeneracje…