Niskokaloryczne, wysokobłonnikowe placuszki z mąki owsianej i pomarańczy - Dietetyk Szczecin - Dietetica - Move Your Genes
19438
post-template-default,single,single-post,postid-19438,single-format-standard,bridge-core-2.0.8,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_from_right,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-19.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17645

Niskokaloryczne, wysokobłonnikowe placuszki z mąki owsianej i pomarańczy

Niskokaloryczne, wysokobłonnikowe placuszki z mąki owsianej i pomarańczy

Potzrebujecie wiecej błonnika? No to voala. Dzisiaj przedstawiamy przepis na placuszki z pełnoziarnistej mąki owsianej i zblendowanej pomarańczy. Placuszki pieczemy w piekarniku, dlatego nie musimy dodawać tłuszczu. Jeśli ktoś chce zwiększyć podaż tłuszczu zawsze może wrzucić placki na tłuszcz kokosowy lub smalec (gęsi) i zastąpić cukier ksylitolem

Jedna porcja 5-6 placków to tylko 240 kcal i aż 5,3 g błonnika!  Placuszki będą świetnie smakować z mlekiem migdałowym  i owocami – nasza propozycja sos z mleka migdałowego, kiwi i żurawiny. Wartości odżywcze 1 porcji (bez dodatków): 38,5 g węglowodanów, 5,5g tłuszczu, oraz 8,4g białka.

Składniki: 1 szklanka pełnoziarnistej mąki owsianej (certfikowanej), 2 jajka, 2 pomarańcze, 1 łyżka cukru (lub ksylitolu)

Sposób przygotowania: Do blendera wsypujemy wszystkie składniki i blendujemy, aż ciasto  będzie puszyste. Następnie nagrzewamy piekarnik do 180 stopni i nakładamy na wyłożoną papierem blachę cienkie warstwy placuszków. Pieczemy do momentu kiedy placki będą zarumienione. Smacznego!

autyzm chudnięcie depresja epigenom epigenetyka dieta dydpepsja foliany FTO genetyka genom gluten indywidualizacja jelita kwas foliowy mikroflora  MTHFR neurodegeneracyjne nowotwory nutrigenetyka  nutrigenomika odchudzanie  rak  SIBO sportowiec żywieni