Makaron w zieleni - Dietetyk Szczecin - Dietetica - Move Your Genes
19059
post-template-default,single,single-post,postid-19059,single-format-standard,bridge-core-2.0.8,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_from_right,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-19.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17645

Makaron w zieleni

Makaron w zieleni

Chcielibyśmy przedstawić wiosenny przepis na wegański makaron ze szparagów, szpinaku, awokado i pietruszki. Idealny na upalne dni i dostępny również wersji bezglutenowej   Spróbujcie!

Składniki: 250 g liści szpinaku, 1 awokado, 1 pęczek szparagów, pół pęczka pietruszki, sok z połowy cytryny, dwa ząbki czosnku, 2 łyżki oliwy z oliwek, 3 suszone pomidory, 10g parmezanu, makaron razowy/bezglutenowy, sól i pieprz do smaku

Sposób przygotowania: Na początku myjemy szparagami, kroimy ich łodygi na 3 części, układamy na blaszce dopieczenia, solimy, pieprzymy i smarujemy oliwą. Piekarnik nagrzewamy do temperatury 200-220 stopni i pieczemy szparagi ok.10 minut. Równocześnie możemy zacząć gotować makaron. Do blendera wkładamy szpinak, obrane awokado, pietruszkę, pomidory, czosnek oraz sok z cytryny. Wszystko blendujemy. Kiedy szparagi będą gotowe, mieszamy je z pastą i podajemy z makaronem i parmezanem. Smacznego!

gotowała dla Was: dr Dominika Maciejewska