Jakie śniadanie przed treningiem? - Dietetyk Szczecin - Dietetica - Move Your Genes
20081
post-template-default,single,single-post,postid-20081,single-format-standard,bridge-core-2.0.8,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_from_right,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-19.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17645

Jakie śniadanie przed treningiem?

Jakie śniadanie przed treningiem?

Jednym z najlepszych rozwiązań w dni treningowe są jaja ze szpinakiem na toście pełnoziarnistym (jadłospis dla osób niebędących na diecie bezglutenowej).

 

Składniki:
– 2 jaja (najbardziej wartościowe i smaczne są te od kur z faktycznie wolnego wybiegu);
– szynka wołowa lub indycza (plaster);
– szpinak (100 g);
– przyprawy (chilli, pieprz czarny);
– pieczarki (100 g);
– cebula;
– odrobina oleju.

Rozgrzaną patelnię posmaruj niewielką ilością oliwy. Pokrojoną cebulkę i pieczarki należy lekko podsmażyć, po 5 min należy dodać pokrojną w plastry szynkę wołową lub indyczą. Następny krok to dorzucenie szpinaku – należy go dorzucić do znajdujących się już na patelni składników i dusić przez parę minut. Kiedy szpinak będzie gotowy, dorzucamy jajka. Do tego 1 lub 2 tosty z pełnoziarnistego chleba. Smacznego!

autyzm chudnięcie depresja epigenom epigenetyka dieta dydpepsja foliany FTO genetyka genom gluten indywidualizacja jelita kwas foliowy mikroflora  MTHFR neurodegeneracyjne nowotwory nutrigenetyka  nutrigenomika odchudzanie  rak  SIBO sportowiec żywienie