Jak przygotować się do hardcorowego dnia? - Dietetyk Szczecin - Dietetica - Move Your Genes
18969
post-template-default,single,single-post,postid-18969,single-format-standard,bridge-core-2.0.8,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1200,side_menu_slide_from_right,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-19.5,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-17645

Jak przygotować się do hardcorowego dnia?

Jak przygotować się do hardcorowego dnia?

Każdy z nas ma czasami taki dzień, od którego zależy dużo (np. egzamin, ważną rozmowę). Musimy być do tego zdarzenia dobrze przygotowani, także w sensie mentalnym. Oczywiście ważne jest przygotowanie merytoryczne, ale elementem którego nie można lekceważyć jest dobre odżywienie mózgu – swoista inżynieria dietetyczna, zadbanie o kreatywność i błyskotliwość poprzez odpowiedni dowóz substancji odżywczych. Czeka Cię przygotowanie śniadania Mistrza. Jak powinno wyglądać?

1. Chleb żytni. Jak wykazali naukowcy z Uniwersytetu w Lund (Szwecja) to pieczywo najlepiej pomaga kontrolować stężenie glukozy we krwi, a glukoza jest paliwem dla mózgu. Jej stały i nieprzerwalny strumień jest podstawą podczas ważnego wydarzenia.

2. Czerwona papryka, czyli doskonały zastrzyk witaminy C. Pamiętaj, że przygotowanie do “D-Day” może spowodować, że jej stężenie w Twoim organizmie będzie zredukowane.

3. Łosoś, czyli mocno bijące źródło witaminy D, która ułatwi Ci koncentrację i poprawi pamięć.

Posyp to wszystko kukurmą i do dzieła, po zwycięstwo!

autyzm chudnięcie depresja epigenom epigenetyka dieta dydpepsja foliany FTO genetyka genom gluten indywidualizacja jelita kwas foliowy mikroflora  MTHFR neurodegeneracyjne nowotwory nutrigenetyka  nutrigenomika odchudzanie  rak  SIBO sportowiec żywienie